Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Opinia powstała na podstawie około 10 wizyt w sklepie w okresie od sierpnia do listopada 2017, ostatnia z nich w dacie wskazanej poniżej.Parking o wygodnym układzie miejsc, zawsze bez problemu znalazłam wolne miejsce.Koszyki dostępne przy wejściu uzupełnione, aczkolwiek mało jest koszyków na kółkach, trzeba się po nie z reguły pofatygować do kasy.Przejścia pomiędzy regałami przestronne, nie przesadnie załadowane towarem.Czasami w ułożeniu towaru panuje chaos, 2 razy zdarzyło się, że cena na tabliczce nie odpowiadała aktualnej cenie ogłaszanej w radiu i na ulotkach.W sklepie w centralnej części z tyłu znajduje się czytnik cen. Co do personelu pod względem kompetencji, życzliwości, chęci pomocy i szybkości reakcji nie spotkałam się jeszcze w tego typu sklepach z tak przyjemną obsługą, kogokolwiek spytałam czy poprosiłam o pomoc, spotkałam się z niewymuszonym uśmiechem i reakcją nawet gdy przerwałam czyjąś pracę.Zwrot towaru - gwarantowany do 7 dni - przebiegł szybko, sprawnie i bez problemów.Czynna jest zwykle jedna kasa, ale ani razu nie czekałam w kolejce przesadnie długo.