Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Witold_98

Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)

Treść opinii: Wizyta w banku ok. godz. 16.30, 5 osób w kolejce, 3 otwarte stanowiska do obsługi klientów.Czas oczekiwania ok. 20 minut, nieco za długo, ale panuje atmosfera spokoju, klienci spokojnie oczekują aż zostaną poproszeni do stanowiska obsługi.Osoba obsługująca była rzeczowa i miła, wręcz wprowadzała "familijny" klimat rozmowy.Wizyta była związana z koniecznością nadania nowego hasła do portalu bankowości internetowej oraz potwierdzenia nowych usług do konta bankowego. Obie kwestie zostały załatwione rzeczowo i w miarę szybko - ok. 15 min, z tego 80% zajęła procedura ustanowienia nowego hasła.Pracownicy banku obsługujący pozostałe dwa stanowiska obsługi wydawali się również sprawnie obsługiwać klientów (moje subiektywne wrażenie) Wystrój i "ergonomia" placówki z punktu widzenia klienta nie odbiega od ogólnie przyjętych standardów. Pozytywnym, zauważalnym wizualnym aspektem były jednolite firmowe stroje osób obsługujących.