Opinia użytkownika: Karolina_642
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: Pod koniec października 2017 r. udałam się do sklepu z reklamacją obuwia. Pani reklamację przyjęła i poinformowała mnie że do 14.11.2017 r otrzymam informację czy reklamacja jest uwzględniona i jak została rozpatrzona. do 14.11.2017 r ze sklepu żadnej informacji nie otrzymałam, a w momencie gdy sprawdzałam status reklamacji za pośrednictwem strony internetowej cały czas widniała informacja, że reklamacja jest w trakcie realizacji. Dnia 15.11.2017 udałam się do sklepu, aby dowiedzieć się jak wygląda sytuacja. Skierowano mnie do Pani, która zajmuje się reklamacjami. Pani na ladzie posiadała listę Nazwisk z butów które właśnie 15.11.2017 r. wróciły z szewca naprawione, jednak na tej liście mojego nazwiska nie było. W związku z czym Pani sprawdziła w systemie po numerze zgłoszenia i rzekomo dziś (15.11.2017) właśnie przyszły od szewca. Oczywiście skłamała buty musiały przyjść wcześniej bo jak wspomniałam na liście z dnia 15.11 nie widniało moje nazwisko. Pani przyniosła mi buty i pokazała, że są naprawione jednak wiem że tego rodzaju sklejenie obuwia spowoduje, że pochodzę w butach 2 tygodnie i ponownie się rozkleją z tym, że już odejdą razem ze skórą (a wtedy będą mi sugerować że to wina użytkowania) W związku z tym, że nie otrzymałam odpowiedzi w wymaganym terminie postanowiłam skorzystać z prawa do wymiany obuwia na nowe. Pani była bardzo zdziwiona moją decyzją, dodatkowo skomentowała, że przeze mnie będzie miała nieprzyjemności, ale w takim razie mogę sobie wybrać nowe buty. Oczywiście wybrany fason znalazłam jednak sklep nie dysponował moją numeracją w związku z tym poprosiłam o zwrot gotówki, aby jechać do innego punktu do którego w między czasie zadzwoniłam i zarezerwowałam konkretny model. Pani nie chciała tego zrobić w moim imieniu. Na zakończenie całej wizyty podeszła do nas kierowniczka punktu, która zapytała dlaczego żądam zwrotu gotówki skoro z prawa do wymiany obuwia mogę skorzystać przez najbliższe 3 miesiące. Stanowczo jednak poprosiłam mimo wszystko o zwrot gotówki, po pierwsze, aby mieć jakieś buty na zmianę, po drugie ponieważ jestem już w widocznej i zaawansowanej ciąży nie mam głowy do tego, aby w czasie najbliższych 3 miesięcy szukać po raz kolejny butów. Nie zaproponowano mi zamówienia butów w moim rozmiarze, ani też przesunięcia z magazynu innego sklepu.