Opinia użytkownika: Mateusz_1245
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Po powrocie z wycieczki do państwa spoza Europy na mojej fakturze dotyczącej abonamentu telefonicznego pojawiła się kwota znacznie wyższa niż zazwyczaj. Po szybkiej analizie okazało się, że została naliczona wysoka opłata za połączenia przychodzące i wychodzące, podczas gdy żadne połączenia nie były wykonywane. Po wybraniu numery infolinii i dokonaniu kolejno trzy razy wyboru sprawy, w której dzwonię, zaledwie po kilku sekundach zostałem połączony z konsultantem i przedstawiłem mu moją sytuację. Konsultant sprawdził moje bilingi i poinformował mnie, że jest to związane z pocztą głosową, gdy ktoś do mnie dzwonił podczas pobytu. Gdy zapytałem się jak to dokładnie funkcjonuje Pan z infolinii nie był pewien, więc przeprosił mnie na moment. Po minucie wrócił, zostałem poinformowany o działaniu poczty głosowej w takich przypadkach i poinstruowany co zrobić w przyszłości, aby uniknąć naliczania tak dużych opłat. Całościowo usługę oceniam bardzo dobrze. Zarówno czas usługi jak i zachowanie konsultanta spełniły moje oczekiwania.