Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Wybrałam się dzisiaj z narzeczonym do tego sklepu aby zakupić produkt, zapytał o niego pierwszego napotkanego sprzedawcę, stwierdził że ,,nie teraz", spytał innej sprzedawczyni odparła ,,nie mam czasu", podszedł do kasy pierwsze kulturalne ,,przepraszamy, mamy dużo pracy, owszem produkt jest na stanie, ale nie ma go na hali sklepowej, prawdopodobnie jest w magazynie, ale być może uszkodzony, proszę poczekać zaraz ktoś do pana podejdzie", myślę oki, minęło półgodziny, nikt nie podszedł, postanowił on pytać dalej, podszedł do następnej osoby ta twierdzi ,,jestem praktykantem nie mogę obsłużyć", w końcu jeden z sprzedawców, do którego i tak musiał poczekać kolejne 15 min, bo kogoś obsługiwał sprawdził produkt i stwierdził że ,,jest nie kompletny i nie może go nam sprzedać". Średnia polityka sklepu to wgl informowanie na stronie internetowej że produkt jest, skoro jeżeli jest on uszkodzony i nie ma możliwości jego zakupu to już już dawno powinien być usunięty jako widniejący na stanie.