Opinia użytkownika: LaMarija
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Będąc w Galerii Mokotów, postanowiłam zrobić tzw. pierwsze podejście do wymiany pralki.Weszłam do salonu RTV EURO AGD i od razu zostałam powitana przez pracownika blisko wejścia. Spojrzałam, że wszyscy panowie z obsługi byli ubrani w charakterystyczne żółte koszulki lub błękitne koszule. Byli dostępni na sali sprzedaży, co też nie zawsze i wszędzie jest standardem. Zdążyłam obejrzeć 2-3 pralki, gdy jeden z pracowników podszedł do mnie i rozpoczął rozmowę. Byłam mile zaskoczona, bo pracownik z własnej inicjatywy opowiadał o parametrach, różnicy w cenie różnych marek, o programach piorących oszczędnościowych. Proponował dowóz gratis i zabranie starego sprzętu z domu. Gdybym była przygotowana na ten zakup, pewnie doszłoby do sprzedaży, ale myślę, że tam wrócę.