Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Vectra

Treść opinii: W piątek 10 listopada wróciłam do domu popołudniu i zauważyłam, że internet i tv nie działa. Jak zwykle wyłączyłam wszystkie urządzenia, zresetowałam modem - nadal to samo. Sprawdziłam na fb Vectry czy nie ma awarii albo prac w okolicy - nie ma. Myślę sobie - piątek, tuż przed świętem, lepiej zadzwonię na infolinie bo inaczej może do poniedziałku nie działać. Zadzwoniłam... po 50 minutach oczekiwania i słuchania muzyczki rozłaczyłam sie by na komórce poszukać czy ktoś z okolic nie zgłasza awarii - oczywiście jest, niejedna osoba napisała, że internetu nie ma od paru godzin, również sąsiedzi nie mieli. Wysłałam też zgłoszenie awarii online. Zadzwoniłam jeszcze raz by sie dowiedzieć czy wiedzą o awarii i kiedy naprawią - znowu 30 min oczekiwania i nic. Wkoncu wieczorem internet zadzialal. I o co mi chodzi? A no o fatalną obsługę klienta. Po 2 dniach dostałam maila z odpowiedzią 'proszę zresetować modem, sprawdzić kable itd... Droga Vectro, dzięki poziomowi Waszych usług i częstych problemów my klienci dawno nauczylismy sie najpierw sprawdzać kable i resetować modem. Proszę mnie nie irytować takimi mailami 2 dni później. Ja wszystko rozumiem, że problemy, że awarie, ale taki brak informacji to jest to co nas denerwuje najbardziej! straciłam 2 godziny sprawdzając coś, czego powinnam sie dowiedziec na infolinii albo na fb. Dlaczego mają Państwo mnóstwo aroganckich pracowników, którzy dzonią do mnie kilka razy dziennie z nowymi ofertami (kończąc swoje wypowiedzi 'rozumiem, że zgadza się pani tak?') a kiedy ja dzwonie raz na rok to nikt nie odbierze. Klient chce być traktowany z szacunkiem, a informacja' jest awaria, usługa wróci w ciagu paru godzin' zamknełaby usta wszystkim i sprawiła, że np ja mogłabym inaczej spedzić te pare godzin.