Opinia użytkownika: Aneta_1059
Dotycząca firmy: Selgros
Treść opinii: W hurtowni Selgros robię dość często zakupy, tym razem niestety miałam problem z kartą. Panie pracujące w biurze obsługi klienta, były bardzo niemiłe i nie chciały wyjaśnić mi przyczyny niedziałającej karty (na firmę). Dopiero kierowniczka zmiany zaproponowała mi kartę tymczasową (imienną) dopóki nie uda się ustalić przyczyny niedziałającej karty. Hurtownia ma bardzo duży asortyment, bardzo często cenówki znajdujące się przy towarze są niezgodne z rzeczywistością, ponieważ przy kasie okazuje się, że cena jest zupełnie inna. Bardzo często też nie można znaleźć odpowiedniej cenówki na półce i trzeba szukać po sklepie urządzenia do sprawdzania cen (co wcale nie jest proste, bo jest ich bardzo mało). Największym minusem jednak jest to, że towar (zwłaszcza promocyjny) nie jest poukładany logicznie np. na wystawkach w odpowiednim dziale, tylko co się zmieści to na środku na wejściu, a reszta, gdzie się da i tak można przejść cały sklep i nie znaleźć tego, co w tej chwili chcieliśmy kupić. Kolejny do kas zawsze są bardzo długie, a taśmy do wykładania towaru bardzo wąskie i krótkie. Kasjerki/kasjerzy są bardzo mili. W hurtowni najczęściej jest bardzo czysto, jedynie na wejściu zwłaszcza w deszcz jest bardzo ślisko.