Opinia użytkownika: Marlena_338
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Do salonu T-Mobile na ul Gdańskiej 35 w Bydgoszczy weszłam o godzinie 15.25, 31 października 2017 roku. W salonie było czterech pracowników Salonu T-Mobile oraz dwóch na stanowisku Usług Bankowych. W salonie nie było żadnych klientów. W ciągu kilku sekund od mojego wejścia do salonu zostałam przywitana słowami „dzień dobry” przez uśmiechniętego konsultanta ze stanowiska oznaczonego numerem 1. Konsultant miał około 30 lat, miał brodę, był czysto i schludnie ubrany. Po chwili ten sam konsultant zapytał, czy może mi pomóc. Zapytałam o możliwość korzystania z Internetu. Pracownik ten zaprezentował mi na ulotce dwie możliwości: Internetu nielimitowanego oraz z limitem transmisji danych. Dodał też, że mogę dostać Internet z Tabletem lub laptopem, po czym poszedł na zaplecze i przyniósł mi tablet oraz laptop a na kolejnej ulotce przedstawił kwoty abonamentów. Przedstawił mi parametry techniczne laptopa. Tablet włączył, pokazał mi główny ekran i zapytał, czy chciałabym zobaczyć jakiej jakości robi zdjęcia.Konsultant był miły, kompetentny, odpowiadał na wszystkie moje pytania. Gdy powiedziałam, że się zastanowię nad ofertą spakował do kartonowej teczki ulotki oraz wydrukowaną specyfikacje laptopa, który oglądałam. Do teczki dołączył kartkę z pieczątką salonu oraz swoje imie i nazwisko. Zapytał, czy ma zadzwonić za kilka dni, aby umówić się na spotkanie, - odmówiłam i podziękowałam za obsługę.Konsultant zaprosił mnie do ponownych odwiedzin salonu.Salon był czysty, nie było kolejki klientów.