Opinia użytkownika: Joanna_3271
Dotycząca firmy: Multikino
Treść opinii: To była moja nie pierwsza i zapewne nie ostatnia wizyta w kinie sieci Multikino.Rezerwacji biletów dokonałam za pomocą strony internetowej. Jest to szybka, wygodna i łatwa metoda bo cały proceder rezerwacji jest tak ułożony, że działamy instynktownie. Po dokonaniu wybraniu miejsc i podaniu danych kontaktowych otrzymujemy numer rezerwacji a potwierdzenie przychodzi również na podany adres e-mail. Jeżeli chodzi o sposób płatności to ja wybrałam odbiór i płatność w kasie kina natomiast jest też możliwość zapłaty online i wydrukowania biletów lub pokazania ich na urządzeniu mobilnym. Rezerwację należy odebrać maksymalnie na 15 minut przed rozpoczęciem seansu.Po przybyciu do kina, mimo otwartych kilku kas, trafiłam na dość spore kolejki. Wybrałam jedną z nich i cierpliwie czekałam na swoją kolej, obserwując jak pozostałe kasjerki szybko i sprawnie wydają bilety i zamówienia z baru. Ja niestety nie miałam tyle szczęścia, Mimo, że przede mną były tylko dwie osoby czekałam na obsłużenie prawie dziesięć minut. Przyczyną tak długiego oczekiwania był roszczeniowy klient. Mogłam więc zaobserwować zachowanie obsługi. Pani nawet na chwilę nie przestała być uprzejma, cierpliwie wyświetlała panu na przemian sale kinowe aby ten mógł zdecydować się na miejsce, doradzała które są najlepsze, później na spokojnie wytłumaczyła czym różnie się mały popcorn od średniego a czym średni od dużego, wysłuchała również opinii klienta na temat cen i rozwodnionej coli sprzedawanej z automatu nie tracąc przy tym cierpliwości i nie przestając się uśmiechać. Gdy klient odszedł ze swoim zamówieniem, reszta przebiegła bardzo sprawnie. Szybko odebrałam bilety z rezerwacji a pani zapytała czy życzę sobie coś z ich oferty barowej. Zdecydowałam się na jeden z zestawów, na który miałam kupon zniżkowy. Pani bez problemu szybko wprowadziła kod kuponu do systemu. Po chwili otrzymałam swoje zamówienie oraz bilety spięte razem z ulotkami, a kasjerka życzyła mi udanego seansu.Bilety zostały następnie sprawdzone przed wejściem na salę kinową, a pani standardowo podała mi rząd i miejsce oraz życzyła miłego oglądania.Przy wejściu do sali kinowej stała duża waza z ulotkami i próbkami kremu jednej ze znanych marek, a pani sprawdzająca bilety rozdawała je do prawie każdego biletu…prawie, ponieważ ani ja ani koleżanka z którą byłam owej próbki nie dostałyśmy.Po wejściu na salę zajęłam swoje miejsce. Znajdowało się ono na samej górze a więc mogę stwierdzić, że na sali było czysto, również fotel był czysty i wygodny. Punktualnie o wyznaczonej na bilecie godzinie rozpoczął się blok reklamowy, który według mojej opinii trwał za długo i był trochę za głośny. Natomiast jeżeli chodzi i jakość obrazu oraz jakość i głośność dźwięku podczas seansu to nie mam zastrzeżeń. Jeżeli zaś chodzi o temperaturę na sali to była za niska. W połowie oglądania musiałam założyć kurtkę, zresztą podobnie jak inni klienci.Po zakończeniu filmu przy wyjściu pojawił się pan z obsługi z koszami na śmieci. Uważam, że powinien pożegnać widzów choćby zwykłym „dowiedzenia” niestety nie odezwał się do nikogo.Moja ogólna ocena o Multikinie jest neutralna. Jakość usługi jest zadowalająca ale z całą pewnością nie wyróżnia się na tle innych kin pozytywnie.Chciałabym również wyrazić swoją opinię na temat cen, które są zdecydowanie za wysokie! Dotyczy to zarówno cen biletów jak i produktów spożywczych.