Opinia użytkownika: niemampseudonimu
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Obsługa na infolinii - ludzie, którym brakuje kompetencji. Obiecali mi coś co, jak się później okazało, nie mogło dojść do skutku (nikt nawet nie był na tyle odważny, żeby przeprosić za pomyłkę). W konsekwencji wyłączyli mi internet i przez ponad tydzień nie potrafili go uruchomić ponownie (mimo, że godzinami wydzwaniałem do pomocy technicznej). Kiedy złożyłem wypowiedzenie umowy, nie minęło nawet 2 godziny i zaczęły się telefony i zapewnienia jak to bardzo dbają o klienta, który jest/był z nimi przez kilka(naście) lat. Po kilkunastu telefonach z działu utrzymania klienta nie złożyli jednak żadnej oferty... po co więc były te telefony i kolejne kłamstwa.Obsługa w biurze Vectry - poniżej wszelkiej krytyki. Nie potrafią rozwiązać najprostszych problemów przez co wizyty, które miały trwać chwile, przeciągały się godzinami. Dodatkowo osoby tam zatrudnione bezczelnie kłamią próbując przykryć przekręty i kłamstwa innych pracowników tej firmy.Instalatorzy vectry - pierwszy raz się spotkałem z tym, że popełniają przestępstwo - poprosił mnie jeden z nich o podpis na dokumencie potwierdzającym odbiór sprzętu po czym zabrał i sprzęt i dokumenty i już nie wrócił, mimo, że obiecał, że będzie za 15 minut. Kiedy w biurze chciałem aby te dokumenty z moim podpisem zniszczyć w mojej obecności, oczywiście się nie dało. Ani instalator ani dokumenty się nie znalazły. Pani z obsługi oczywiście stanęła w obronie swojego kolegi zamiast wyjaśnić oczywiste naruszenie wszelkich zasad i regulaminów przez pracownika Vectry.Reasumując, nie polecam nikomu. W ciągu zaledwie miesiąca moja opinia na temat Vectry zmieniła się o 180 stopni. Złożyłem wypowiedzenie chociaż szczerze mówiąc, chciałem z nimi zostać. Czekałem aż złożą mi ofertę, dzięki której jednak przedłużę umowę. Warunkiem było, że usłyszę słowo "przepraszam" za te wszystkie kłamstwa i robienie ze mnie idioty.