Opinia użytkownika: RAFAŁ_1177
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Odbyłem wizytę w sklepie Żabka w celu wykonania codziennych, podstawowych zakupów. Po wejściu do sklepu, pracownika nie było na sali obsługi, dopiero po kilku chwilach wyszedł z zaplecza, zostawiając otwarte drzwi, nie nawiązując żadnego kontaktu, nawet wzrokowego. Pracownik nie powiedział dzień dobry widząc mnie. Podłoga w sklepie była brudna. Przejście między regałami było zatarasowane kartonami. Na niektórych półkach brakowało towaru. Towary w lodówkach były pomieszane i ciężko było odnaleźć szukane produkty. W powietrzu było czuć nieprzyjemny zapach. Po wybraniu odpowiednich produktów udałem się kasy. Pracownik, który mnie obsługiwał sprawiał wrażenie, jakby był tam za karę. Nie zaproponował żadnych dodatkowych produktów ani reklamówki. Miejsce wokół kasy było uporządkowane, na ladzie nie znajdowały się żadne ulotki, czy paragony. Alkohole na półkach były poukładane i były widoczne ceny. Dokonałem płatności kartą, pracownik nie zapytał czy wydrukować potwierdzenie, nie podziękował za zakupy i mimo mojego pożegnania słowami 'do widzenia' nie usłyszałem odpowiedzi.