Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Wchodząc do sklepu nie usłyszałam słowa Dzień dobry . Panie były tak zajęte przestawianiem towaru , że nawet nie zorientowały się gdy weszłam . Po krótkiej chwili zaciekawiły mnie buty sportowe marki Nike więc wyjęłam odpowiednie pudełko z regału z moim rozmiarem i usiadłam na pufie , aby przymierzyć . Niestety nie znalazłam drugiego więc udałam się do pań w celu wyjaśnienia mi gdzie się znajduję drugi but.Nadmieniam , że panie przez ten cały czas od momentu mojego wejścia nie podeszły i nie zapytały się czy w czymś mi pomóc . Delikatnie wkurzona brakiem zainteresowania podeszłam do pań , które były zajęte przesuwaniem towaru i zapytał o drugiego buta . Pani powiedziała mi , że drugi but znajduję się na zapleczu i zaraz mi go przyniesie . Grzecznie podziękowałam za uzyskaną informację i cierpliwie czekałam . Ale pobyt na zapleczu pani bardzo się przedłużał więc postanowiłam interweniować u drugiej pani . Po krótkiej chwili po mojej interwencji pani zjawiła się z drugim butem . Mówiąc , że panuje na zapleczu straszny bałagan i nie mogła go znaleźć. W końcu kupiłam te buty ale ze źle dobranym specyfikiem , bo po użyciu pojawiły na butach plamy . Chociaż gdy wychodziłam usłyszał Dowidzenia. Po wyjściu czułam nie smak i totalne zlekceważenie.