Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: FATALNIE !!! trzy tygodnie temu poszedlem do tego punktu z informacja ze cos jest nie tak z moja instalacja i ze nie dziala mi dysk oraz ze chcial bym wizyte servisu u mnie w domu . od pracujacej tam Pani uslyszalem ze wystarczy wymiemnic dysk i bedzie dzialalo , wiec wymienilem , i po wymianie przstalo dzialc cokolwiek , oba dekodery i dysk nowy . wiec wymienili mi dekoder glowny , i czekam juz ponad tydzien na wymiane multi roomu . co ciekawe , po wszystkich wymianach nie dzial nic , a w punkcie nadal opowiadaja ze nastepny dekoder trzeba wyminic !!! po trzech tygodniach , wyminili mi 2/3 urzadzen , nie dziala nic od 3 tygodni , a place co miesiac 170 zlotych za to . Skontaktowalem sie z centrala i otrzymalem 10 zlotych !!! odszkodowania za to , normalnie czuje sie obrazony tymi 10 zlotymi . ale wkoncu po trzech tygodniach odrzymalem numer do servisanta ktory podczas rozmowy telefonicznej odrazu powiedzial ze opowiadaja glupoty w tym punkcie i naprawi to od reki . trzy tygodnie twierdzili ze servisant nie potrzebny i wymianiili mi wszystkie uzadzenia co nic nie dalo , teraz servisant mowi ze to wcale nie bylo potrzebne i zalatwi sprawe do reki , tylko przyjedzie , o kontakt do servisanta prosilem od pierwszej wizyty w punkcie - 3 tygodnie temu !!! łąskawie po 3 tygdniach nie dzialania ktos przyjedzie i naprawi sprawe , ale przeciez dostlem 10 zlotych odszkodowania , za 3 tygodnie nie dostepu do uslugi przy abonaqmencie za 4 tygodnie 170 zlotych . FATALNIE , MASAKRA , ŻENADA !!! sugeruje omijac ten punkt szerokim łukiem , jak oni wam naprawia to bedzie jeszcze gorzej niz bylo !!!