Opinia użytkownika: osti.ata
Dotycząca firmy: T-Mobile Usługi Bankowe
Treść opinii: Bank internetowy jest świetnym rozwiązaniem dla osób, które nie mają ochoty pojawiać się w placówkach stacjonarnych i wyczekiwać w kolejkach. W t-moblie bankowe mogę samodzielnie dokonać podstawowych operacji, jak prawdopodobnie w każdym banku internetowym): przelew, założenie lokaty, zamówienie dodatkowej karty, założenie karty kredytowej. W razie problemów mogę się zgłosić w odpowiednim dla mnie momencie przez czat albo poprzez video - bezpośrednio z domu! To jest super rozwiązanie np. dla "młodych" matek, które nie mają za bardzo kiedy wyjść z domu, a czas tylko wtedy gdy dziecko śpi. Obsługa zawsze jest pomocna i rzetelnie odpowiada na wszystkie zadane pytania, wręcz pomaga przy podejmowaniu decyzji. Nie spotkałam się z pracownikiem, który miałby jakieś luki jeśli chodzi o wiedzę na temat produktów. Wszyscy są kompetentnymi osobami z bardzo empatycznym i miłym nastawieniem na użytkownika. Jakis czas temu za konto było 0 zł, za przelewy tez 0zł i nawet był jeden szybki przelew darmowy. Obecnie się to nieco zmieniło, ale jeśli korzysta się z karty debetowej i przelewa wynagrodzenie na konto to dalej posiadanie konta wynosi 0 zł. Opłaty są znośne i porównywalne do innych banków. Produkty dostępne w banku są atrakcyjne. Strona internetowa przejrzysta i czytelna. Czas obsługi jest zależny tylko ode mnie i szybkości mojego internetu, więc trudno to obiektywnie ocenić. Ja jestem zadowolona z banku póki co i nie mam zastrzeżeń.