Opinia użytkownika: Robert_563
Dotycząca firmy: Silver & Gokart Center
Treść opinii: Do Silver Hotel & Gokart Center udałem się z 7-letnim synem w celu spędzenia miło czasu. Ze względu na moją pierwszą wizytę w tym miejscu oraz brak właściwego oznakowania udałem się bezpośrednio do biura toru kartingowego z zapytaniem o mozliwość skorzystania z toru. W biurze znajdowało się dwóch mężczyzn. Jeden z nich uprzejmie poinformował mnie że do godziny 14-ej tor jest zarezerwowany, lecz w późniejszych godzinach jak najbardziej jest możliwość skorzystania z toru. Drugi z mężczyzn (jak sie później okazało kierownik toru) odburknął niemiłym tonem żebym udał się do recepcji tam się wszystkiego dowiem.Po odejściu około 3 metrów od drzwi biura z ust kierownika toru dało się słyszeć słowa "Ku...a ile razy mam jeszcze tłumaczyć że my nie jesteśmy od udzielania informacji..." Słysząc to postanowiłem zwrócić uwagę pracownikowi na niestosowne słownictwo, które słyszy jego potencjalny klient tym bardziej, że byłem w towarzystwie dziecka. Wywiązała się rozmowa, której z gburowatym typem nie zamierzałem kontynuować. Udałem się do recepcji w celu uzyskania informacji na temat możliwości korzystania z toru przez osoby spoza hotelu. Uprzejma Pani poinformowała mnie, że jak najbardziej jest mozliwość korzystania z toru, ale dopiero po godzinie 14 poniewaz do tej godziny tor jest zarezerwowany. Poprosiłem o rozmowę z menagerem, bądź też kierownikiem na temat nieakceptowalnego zachowania pracownika toru z jakim się spotkałem. Po szybkim telefonie ze strony pracownicy za chwilę przyszedł wspomniany wcześniej gburowaty osobnik z pytaniem kto po niego dzwonił. Po raz kolejny próbowałem uświadomić tej osobie, że jako potencjalny klient nie życzę sobie słuchać epitetów w jego wykonaniu bo informowanie potencjalnych klientów gdzie się udać w celu uzyskania informacji na temat toru jest jego zasmarkanym obowiązkiem. Kierownik toru stwierdził, że słowa których użył nie były skierowane do mnie i nie będę go pouczał jak ma rozmawiać ze swoimi pracownikami. Widząc opór materii ze strony rozmówcy, który dodatkowo zaczął łapać mnie za ramie w niewiadomym celu udałem się do wyjścia.W mojej subiektywnej ocenie kierownik toru powinien zaliczyć podstawowy kurs z zakresu standardów obsługi klienta. Epitety i niecenzuralne słowa w jego wykonaniu, które może usłyszeć potencjalny klient potrafią skutecznie zniechęcić i wręcz zrazić klienta do osoby a tym samym do usługodawcy. Wystarczy odwiedzić tory chociażby w najblizszej okolicy i zobaczyć na jakim poziomie w dzisiejszych czasach winna być obsługa klienta by go nie stracić, a wręcz zachęcić do ponownej wizyty. Proszę pamiętać, że jeden zadowolony klient powie o tym średnio pięciu innym potencjalnym klientom, jeden niezadowolony klient rozgłosi o tym 10-12 innym osobom, apozyskanie jednego klienta zazwyczaj kosztuje 4-5 razy więcej, niż jego utrzymanie.Btw proszę nie zapominać że używanie wulgarnych zwrotów w stosunku do współpracowników jest naruszeniem zasad współżycia społecznego i między innymi dlatego nie polecam Gokart Center jako obiektu, w którym można miło i przy sportowych emocjach spędzić czas.