Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Do sklepu RTV EURO AGD przyszedłem z myślą nabycia uniwersalnego etui na tablet. Sklep ten charakteryzuje się dużą liczbą doradców sprzedaży, pracujących na poszczególnych działach. Zabrakło zainteresowania moją osobą ze strony pracowników. Po paru minutach samodzielnego poszukiwania właściwego regału ze sprzętem postanowiłem podejść do dwóch pracowników sklepu, którzy w zbywający sposób (informując że regały są podpisane) wskazali mi prawdopodobnie właściwe miejsce. Nie obyło się bez konieczności ponowienia pytania z naleganiem o wprowadzenie we właściwą aleję. Dział akcesorii do tabletów był utrzymany w nieładzie. Wiele otwartych opakowań, egzemplarze pokazowe utrzymane w stanie zniechecajacym do zakupu. Obsługa przy kasie przebiegła zaskakująco szybko zważywszy na liczbę czynnych kas (jedna czynna kasa na ok. 20 pracowników hali sprzedażowej).Reasumując ze sklepu RTV EURO AGD wyszedłem z towarem który chciałem kupić, jednak poziom irytacji jaki spowodowała u mnie sama wizyta bardziej zachęca do zakupów drogą internetową.