Opinia użytkownika: Piotr_1640
Dotycząca firmy: Nest Bank
Treść opinii: Oceniam źle system weryfikacji Nestbank, po zadzwonieniu na infolinię trzeba podać nie tylko NIK ale również pierwszą literę hasła do teleserwisu ivr, którego nie używam, bo nawet nie wiem do czego to służy, (jestem nowym klientem). Weryfikacja podczas rozmowy z pracownikiem infolinii również nastręcza wiele trudności, bo pracownik zadaje tyle pytań, że można się pomylić i wtedy weryfikacja jest nie udana, wiec trzeba znów dzwonić by ponownie przechodzić cały proces i traci się mnóstwo czasu. Weryfikacja powinna być prostsza. Dla nowego klienta banku taki proces weryfikacji to istna męka. Jeśli chodzi o pracowników infolinii to nie mam uwag. Mam również uwagi co do terminu wysłania karty bankomatowej do konta. Umowa jest z 25.08.2017 r. do tej pory nie otrzymałem karty debetowej