Opinia użytkownika: Agata_1206
Dotycząca firmy: Energa
Treść opinii: Pracownik Biura Obsługi Klienta nie potrafił udzielić jasnych i konkretnych odpowiedzi na zadawane pytania. Sprawiał wrażenie osoby zagubionej. Próbował mówić o ofercie, jednak bez wskazywania korzyści w odniesieniu do mojej obecnej sytuacji. Otrzymał aktualną fakturę, więc miał taką możliwość. W danej sytuacji pracownik wypadł niekorzystnie, jednak dało się odczuć, że ma braki w wiedzy, stąd wrażenie, że był zagubiony. Brakowało mu również pewności siebie, która pozwoliłaby ukryć te braki, i która cechuje dobrego sprzedawcę.Pracownik, mimo słabego przygotowania merytorycznego, był uprzejmy i kulturalny. Jego wygląd również nie budził żadnych zastrzeżeń. Nie przełożyło się to jednak na moją ogólną, dość niską ocenę jakości obsługi z jego strony.Wizyta w Biurze Obsługi Klienta w żaden sposób nie przyczyniła się do rozwiania moich wątpliwości.