Opinia użytkownika: RAFAŁ_1177
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Budynek, w którym znajduje się Bank posiada łatwy dostęp oraz parking dla samochodów. Znajduje się blisko przystanków komunikacji miejskiej oraz centrum handlowego. Bank jest dobrze oznaczony. Wewnątrz było czysto i przestronnie. Była specjalnie wyznaczona strefa dla oczekujących Klientów. Po wejściu od razu podeszła do mnie pracownica przedstawiła się, powiedziała dzień dobry i zapytała w czym może pomóc. Pani była miła i uśmiechnięta. Po przekazaniu informacji w jakim celu przyszedłem, poprosiła abym chwilę poczekał i zaproponowała wodę do picia. W trakcie oczekiwania na obsługę, który był bardzo długi (ok 10 min), wszyscy pracownicy byli zajęci rozliczaniem dnia i drukowaniem raportów. Poza mną nie było żadnego Klienta. Pracownicy głośno rozmawiali między sobą, używając potocznego języka. Układali ulotki na stojakach oraz przekładali standy, nie zwracając uwagi, że w Banku jest Klient. W celu obsługi podszedł do mnie Pan, który powiedział dzień dobry, przedstawił się i zaprosił do swojego pokoju. Po wejściu nie zamknął drzwi, na biurku znajdowały się zapiski z danymi innych Klientów oraz ogólny bałagan (rozrzucone ulotki). Wygląd Pana nie był schludny, pognieciona i brudna koszula, nieułożona fryzura, rozluźniony krawat. Obsługa przebiegła szybko i sprawnie. Nie zostały mi zaproponowane żadne produkty Banku. Na koniec zostałem pożegnany słowami dziękuję, do widzenia.