Opinia użytkownika: M.M._1
Dotycząca firmy: Stokrotka
Treść opinii: Jakość obsługi w supermarkecie Stokrotka jest na przeciętnym poziomie. Na duży plus uprzejmość młodych pracowników. Zawsze mili, uśmiechnięci i chętni do pomocy klientom. Niestety zdarzają się sytuacje gdy starsi stażem pracownicy, troszeczkę zapominają o kulturze w stosunku do klientów. Podczas dużej kolejki i prośby swojej koleżanki, jedna z pracownicy z oburzeniem przyjęła prośbę o otwarcie drugiej kasy. Słowa, które wypowiedziała w sposób wyraźny dla wszystkich klientów tj. "tyle czekają to niech jeszcze poczekają , nic im się nie stanie ", nie powinny mieć miejsca. Pracownik powinien potrafić zapanować nad emocjami. Poza tym w sklepie panuje swego rodzaju "ciasnota". Przydałaby się jakaś rewolucja w sieci sklepów Stokrotka.