Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Po raz kolejny , juz chyba 4 albo 5 w przecigu dwuch miesiacy mam awarje internetu . od wtorku nie dziala mi intternet , zglosielm sprawe telefonicznie we wtorek dowiedzialem sie ze do konca dznia bedzie naprawione , w srode internet niby byl ale sila sygnalu byla tak zdegradowana ze strony albo sie nie otwieraly albo otwieraly sie 15 minut. wiec w srode zglosilem sprawe mailowo do jeszcze raz , otrzymalem odpowiedz od Pana Bartłomnieja Kozlika ze sprawa zostanie sprawdzona i za dwa dni mi odpisza co stwierdzili . czy panstwo to rozumieja mam awrje internetu przez dwa dni , zgloszam sprawe kilka raz i dostaje odpowiedz ze za dwa dni mi cos odpisza !!! nikt nawet nie zainterwesowal sie na czym polega awarja , nikt nie zadwonil i nie sprawdizl szczegulow sytuacji , NIC , Pan Kozlik odpisal jakis stek pieknych slowek ze wszysto sprawdza i za dwa dni do mnie wróca , a ja mam siedziec i czekac kolejne dwa dni , no i oczywiscie mam obowiazek zaplacic za te wszystkie dni braku internetu bo odszkodowanie mi sie napewno nie nalezy , mi sie nawet nie nalezy mozliwosc odwolania od ich decyzji . takze drodzy klienci , macie placic terminowo rachunki , nie zawracac glowy panu Kozlikowi ani zadnemu innemu pracownikowi Firmy Vectra , wy nie macie zadnych praw macie tylko obowiazki w stosunku do Vectry. i nie nsalezy wam sie nic !!! jako klient vectry jestem zachwycony jak jestem tam traktowany ! podpisanie umowy z ta firma uwazam za jeden najwiekszych bledow w moim zyciu .