Opinia użytkownika: cicero12
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Odwiedziłem ten salon, ponieważ znikały mi środki w telefonie na kartę. Odstałem swoje w kolejce i kiedy wreszcie usiadłem naprzeciwko pracownika - poczułem się jak intruz. Pan był opryskliwy, kilka razy usłyszałem "no ja tych pieniędzy nie wziąłem" itp. W sumie sprawy nie wyjaśniłem, gdyż pan w systemie widział tylko, że środków nie ma. Dlaczego, to już ja powinienem wiedzieć. Co do organizacji pracy i "frontem do klienta": obsługa 3-osobowa. Jedna osoba obsługuje, reszty nie ma. Po piętnastu minutach dwoje pracowników wraca z obiadkiem na tackach, znikają na zapleczu i tyle ich widać. Wiem, każdy ma prawo zjeść, ale klient też ma inne zajęcia niż stanie w kolejkach. Dla mnie jest oczywiste: dwie osoby obsługują, trzecia na obiad. Wszystko razem odstrasza od tego punktu. NIE POLECAM.