Opinia użytkownika: ANNA_5968
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Słabo. Odwiedziłam oddział Santander Consumer Bank w celu wzięcia pożyczki w wysokości 2000 pln. Pracownik zaskoczony moją obecnością, nie przedstawił się, nie zaprosił mnie do biurka (nie wskazał miejsca żeby usiąść), brak analizy potrzeb klienta, odpowiedzi zdawkowe, krótkie, brak rozwinięcia informacji o produkcie- trzeba wyciągać z pracownika. Oferta zrobiona z automatu z kosztem dodatkowego ubezpieczenia bez informacji czemu takie ubezpieczenie służy (rata z ubezpieczeniem podwoiła wysokość mojej raty), co dało wrażenie naciągania klienta- mało wiarygodne zachowanie. Doradca był niedoinformowany, gubił się.Nie jestem zadowolona. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.