Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: bobasekp

Dotycząca firmy: Koba

Treść opinii: Niestety, ale porażka, jeżeli chodzi o obsługę klienta. Zupełny brak profesjonalizmu. Byłem z siostrą w Biurze Obsługi Klienta (BOK) w Białymstoku przy ul. ul. Piastowskiej 11a. Pan, który nas obsługiwał zaproponował nam ofertę za 65 zł. Poprosiliśmy i jej zapisanie w systemie komputerowym i Pan potwierdził, że tak, zaraz to zrobi i, że będzie ona ważna przez miesiąc. Chcieliśmy też zobaczyć, jaką ofertę ma inna z firm w Białymstoku - Dipol. Po krótkim zastanowieniu i telefonie do firmy Dipol (po ok. 10 min.), wróciliśmy do BOK-u. Tym razem pana, który nas poprzednio obsługiwał, nie było przy okienku. Przyjęła nas zatem pani w okienku obok. Powiedzieliśmy pani o ofercie otrzymanej uprzednio i tutaj zaczęły się same niespodzianki.Po pierwsze tej oferty nie było jednak zapisanej w systemie Koby. Co więcej, pani stwierdziła, że oferta, jaka możemy uzyskać, opiewa już nie na kwotę 65 zł., ale na kwotę 70 zł. Po naszych nieśmiałych protestach pani wyszła na zaplecze i wróciła po kilku minutach z informacją, że uprzednio obsługujący nas pan się po prostu pomylił.Spytałem panią, kto może podjąć jakąś decyzję na korzyść mojej siostry (bo przecież otrzymaliśmy kilkanaście minut wcześniej lepszą ofertę od pracownika BOK-u, która miała być waż prze 30 dni) i pani skierowała nas do pani kierownik, do okienka w kasie. Pani kierownik stwierdziła, że nie może nić w tej sprawie zrobić, i jedyna najlepsza z możliwych oferta to właśnie ta na kwotę 70 zł. Totalna porażka…. i zupełny brak profesjonalizmu. Namawiałem siostrę do podpisanie umowy z formą Dipol, bo przecież za chwilę Koba przyśle nam fakturę i potem być może następną na wyższą kwotę mówiąc, że się pomylili. Są niestety zupełnie niewiarygodni.