Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Vectra

Treść opinii: W maju 2017 złożyłem rezygnację z usług świadczonych przez Vectra, które wg. wypowiedzenia miały być świadczone do 30 czerwca br.30 czerwca postanowiłem jednak kontynuować współpracę, więc zadzwoniłem na infolinie w celu uzyskania oferty dla stałych klientów.Ofertę otrzymałem (bardzo atrakcyjną), niestety w trakcie rozmowy nie doszło do tzw. "skryptu sprzedażowego" (odczytanie warunków umowy z cenami), ponieważ pani Paulina (sprzedawca) nie chcąc mnie trzymać na słuchawce, powiedziała tylko, że resztę dokumentów przygotuje i oddzwoni za kilka godzin w celu umówienia technika - nie zadzwoniła.Po weekendzie aby się przypomnieć wykonałem telefon na infolinie, konsultant widział rozpoczęte zdarzenie, więc dopisał "notatkę" aby pani Paulina do mnie zadzwoniła w celu dokończenia zamówienia. Minęły kolejne dni, i nikt nie dzwoni.6 czerwca zadzwoniłem ponownie na infolinie, tym razem konsultant nadał sprawie numer i przekazał ją do kierownika/lidera pani Pauliny, ponieważ przedstawiona oferta z 30 czerwca została anulowana z niewiadomych przyczyn.Na telefon od lidera się nie doczekałem, natomiast 10 czerwca zadzwonił konsultant ze stwierdzeniem "Oczekiwał pan kontaktu w celu przedstawienia oferty" na co ja odpowiedziałem, że ofertę już otrzymałem i chciałbym ją zrealizować i teraz czekam na telefon od lidera bo został nadany tej sprawie numer.Po tym telefonie złożyłem reklamację on-line, a na następny dzień zadzwonił lider i tłumaczył mi, że przedstawiona oferta wygasła 30 czerwca, a pani Paulina próbowała się do mnie dzwonić lecz ja nie odbierałem, a na koniec stwierdził, że mógłby spróbować wpisać ofertę ale ma związane ręce ponieważ złożyłem już reklamację i mu tego nie przyjmą.Reklamacja został ekspresowo rozpatrzona "pozytywnie" w ciągu trzech dni (chociaż nie uwzględniono moich oczekiwań), a w niej napisano, że zgodnie z prawem nie został odczytany skrypt sprzedażowy, więc nie doszło do sprzedaży, a to że 10 czerwca kiedy zadzwonił kolejny sprzedawca z hasłem "Oczekiwał pan kontaktu w celu przedstawienia oferty" nie zgodziłem się na jej przedstawienie, moje wypowiedzenie umowy zostało przywrócone i wprowadzone w system, którego to już nie można wycofać.Podsumowując na infolinii kłamstwa i kolesiostwo, a po 5 latach współpracy klienta ma się za nic i zwyczajnie można go się pozbyć, kpina i jeszcze raz kpina bo od reklamacji nie ma już odwołania.