Opinia użytkownika: juve
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: W początkowej fazie dokonywania zakupów sprzedawca zaoferował mi swoją pomoc. W późniejszej fazie dokonywania zakupów sprzedawca nie był już mną zainteresowany ( mogło to być spowodowane tym, że na sali sprzedaży pozostał tylko jeden pracownik). Trzykrotnie musiałem udać się do sprzedawcy, aby uzyskać odpowiedzi na interesujące mnie sprawy dotyczące danego obuwia. I tak u mnie nie było najgorzej ( w moim przypadku sprzedawca przynajmniej wskazał mi regał z obuwiem, którym byłem zainteresowany), w przypadku jednej z klientek, która szukała konkretnego rodzaju obuwia sprzedawca powiedział, iż znajduje się na pierwszym regale. Klientka oczywiście regału nie znalazła i jeszcze raz zapytała tego samego sprzedawcę o to, gdzie ten regał się znajduje ( dopiero wtedy sprzedawca wraz z klientką udał się w stronę tego regału).