Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Karolina_2251

Dotycząca firmy: Aioli

Treść opinii: Po wejściu do restauracji mimo, iż została postawiona tabliczka z prośbą o oczekiwanie na kelnera, który zaprowadzi do stolika nikt nie podszedł do mnie przez kilka minut. Po chwili skierowałam się samodzielnie w stronę schodów, aby wejść na piętro restauracji. Stolik finalnie wybrałam sama. Zamówienie dań przebiegło standardowo, choć aby dowiedzieć się co jest w ofercie lunchowej musiałam skorzystać z telefonu i sprawdzić ją samodzielnie na facebookowym profilu restauracji, ponieważ kelner nie zaproponował aby je przedstawić, mimo, że w momencie gdy przyniósł kartę zaznaczyłam, że skorzysta z oferty lunchowej. Następnie, gdy poprosiłam o podłożenie czegoś pod jedną z nóg stołu kelner poprosił, abym się przesiadła, ponieważ (tu cytat) ,, dłużej mu to zajmie żeby coś znaleźć". Głównie kelner był miły, zapytał czy danie mi smakuje, nie mniej jednak nie poradził sobie z niestandardowymi sytuacjami. Opłata także przebiegła pomyślnie, kelner od razu miał przy sobie terminal do płatności kartą.