Opinia użytkownika: Maciej_1147
Dotycząca firmy: Delikatesy podwawelskie
Treść opinii: Do sklepu, który leży najbliżej mojego domu udałem się w celu zrobienia podstawowych zakupów. Niewielka ilość pań zajmujących się układaniem towarów na półkach i jednoczesnym obsługiwaniem klientów przy kasach nie jest jednak za dobrym pomysłem. Wchodząc do sklepu trudno zorientować się za co konkretna osoba odpowiada. Obsługa sklepu nie jest też w stanie dokładnie wskazać, gdzie dany towar się znajduje, czego przykładem była sytuacja, w której to, po ciężkich poszukiwaniach, zapytałem jedną z pań układających towar na półkach, gdzie dany produkt leży. Otrzymałem skromną odpowiedź, że na dziale z warzywami. Pani nie była nawet skłonna podnieść wzroku na osobę, która zadaje jej pytanie. W tym samym czasie reszta doradców zajmowała się obsługą innych osób na konkretnych już stanowiskach typu kasa, stoisko z nabiałem. Po znalezieniu wszystkich produktów udałem się do kasy. Kolejnym problemem na mojej drodze okazał się fakt, że ekspedientka stwierdziła, że nie ma możliwości wydania mi reszty ze 100 złotych i powinienem zapłacić kartą. Warto nadmienić fakt, że stojąc w kolejce zauważyłem, że w kasie posiada ona stosowną ilość pieniędzy, a do wydania miała mi zaledwie około 40 złotych. Zwróciłem również uwagę na to, że pomimo lekkiego chaosu w sklepie, każdy dział z osobna jest na bieżąco sprzątany, a towary nie mieszają się ze sobą.