Opinia użytkownika: Marta_2611
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Zakupy były robione po godzinie 20:30, stąd też moja ocena może być niższa, ponieważ odniosłam wrażenie, że nie jestem mile widzianym klientem o tej godzinie. Kupowałam tylko 3 produkty, pracownik sklepu był zajęty wykładaniem towaru i musiałam chwilę czekać aż podejdzie do kasy. Zazwyczaj robiąc zakupy w Biedronce jestem witana "dzień dobry" przez każdego kasjera z jakim miałam styczność - w tym przypadku tak nie było, sama pierwsza przywitałam się z kasjerem. Pracownik ewidentnie był zmęczony pracą i jedyne na co miał ochotę to obsługiwać klientów. Nie zostałam zapytana o posiadanie karty lojalnościowej "Moja Biedronka", ani nie zaproponowano mi dodatkowych produktów. Zostałam natomiast szybko obsłużona. Możliwe, że na zachowanie pracownika miała wpływ późna pora i inne obowiązki. Oceniając sam sklep - wymagał on posprzątania. Na podłodze leżały porozrzucane butelki z napojami, pracownicy rozkładali towar, blokując alejki towarem. Było widać, że są pochłonięci pracą i nie są zainteresowani klientami.