Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Po raz trzeci w przecigu miesiaca nie bede mail dostepu do internetu , najpierw byly prace modernizacyjne , nastepnie awaria na caly dzien , CALY DZIEN , za ktora nie nalezy mi sie odszkodowanie ani nawet jakies przepraszam tylko jedyne co mi sie nalezty to rachunek na caly abonament za placenie za uslugi do ktorych nie mam dostepu , a teraz nastepna modernizacja wlasnie dostalem maila z informacja . No naprawde rewelacja non stop przerwy w dostepie do internetu , modernizacje , awraje , a my non stop musimy placic pelne abonamenty bo Vectra ma swoj regulamin w ktorym Vectra moze wszystko i nalezy im sie wszystko , abonenci nie moga nic i za wszystko musza placic , zglosilem reklamacja na trzcia przerwe w dostepie do uslugi ciekawe co mi odpisza , bede panstwa na bierzonco informowal . Chcialem jeszcze zaznaczyc ze nie intersuje mnie wasz pakiet Bezpieczny internet w ramach rekompensaty , nie zgodze sie na zadne nowe uslugi od was bo umowa jest napewno sformulowania w odpowiedni sposob bede pozniej placil dwa lata za to , prosze nawet do mnie nie dzwonic w tej sprawie ! czekam na odpowiedz na miaja reklamacje .