Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: W dniu 03.06.2017r. byłam na zakupach z chłopakiem, których chciał kupić sobie buty. W Deichmannie Panie z obsługi od wejścia były miłe i życzliwe. Dość szybko z chłopakiem wybraliśmy sobie buty. On adidasy, a ja sandały. Jednak przy kasie okazało się, że z jego butami jest coś nie tak, a mianowicie w pudełku w którym powinien być drugi but od kompletu znajdował się but, ale od innej pary adidasów. Pani ekspedientka bez większych problemów i z uśmiechem wymieniła nieodpowiedniego buta na właściwy. Z moimi butami wszystko było dobrze. Po wyjaśnieniu sytuacji z butami chłopaka Pani ekspedientka przystąpiła do finalizacji sprzedaży. Jednocześnie polecając nam czarny impregnat do jego butów. Mój chłopak z uwagi na to, iż Pani sprzedawczyni bardzo polecała ten impregnat do butów zdecydował się na jego zakup. Następnie wykorzystałam swój rabat jaki dostałam wcześniej na maila, co przebiegło bezproblemowo oraz w milej i życzliwej atmosferze jaką stworzyła Pani ekspedientka. Dokończyliśmy kupno butów oraz pożegnaliśmy się z Panią sprzedawczynią na co odpowiedziała nam z uśmiechem.Jedynym aspektem jaki położył cień na całych zakupach był fakt, że pomimo tego, iż chłopak zgodnie z instrukcją Pani sprzedawczyni zakrył białe miejsca butów i nie pryskał na nie impregnatem to po użyciu tego preparatu część z białych elementów butów została zabarwiona na czarno. W wyniku tego moja ocena została obniżona z bardzo dobrej na OK.