Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: Stacja Paliw Lotos przy Ulicy Radoszowskiej przy Biedronce. Teren wokół dystrybutora był czysty i uporządkowany. Cena paliwa była widoczna. Przy dystrybutorze znajdowała się dostawka z płynem do spryskiwaczy wraz z ceną. Rękawiczki, ręczniki i woda do mycia szyb były dostępne. Przy wejściu do sklepu również wyeksponowane były płyny do spryskiwaczy. Kosze na śmieci nie były przepełnione. W sklepie obecna była jedna sprzedawczyni (sklep jest mały). Obsługa przebiegała sprawnie. Przede mną był jeden klient. Sprzedawczyni (blondynka, krótkie włosy ok 25 lat, ubrana w strój firmowy) Przywitała mnie, zaproponowała mi zakup napojów w cenie promocyjnej oraz zapytała o kartę Nawigator. Ponieważ jej nie miałem zaproponowała mi jej wyrobienie jednocześnie informując, że za dzisiejszy zakup zostaną naliczone punkty. Otrzymałem kartę, paragon oraz ulotkę dotyczącą karty Navigator. Sprzedawczyni była miła. Podziękowała mi za zakupy i pożegnała. W sklepiku mimo niewielkich rozmiarów panował ład, otoczenie kasy było uporządkowane, towar wyeksponowany był ładnie wraz z czytelnymi cenami.