Opinia użytkownika: Adamek_1
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Odwiedziłem punkt telewizji kablowej Vectra. Problem był taki, że internet, rozłączał się. Skuszony promocją, zmieniłem.zwykły modem, na modem.z WiFi. I zaczęły się problemy, internet ma bardzo słaby zasięg, modem.jest w jednym pokoju zasięgu brak w drugim. Po wejściu, do punktu, zauważyłem dwa stoiska. Przy jednym siedział Pan wiek około 30 lat, bardzo krótkie włosy, Który zapytał, o co chodzi. Więc powiedziałem, w czym problem, pan zaczął się śmiać co było niemiłe. Przy 2 stanowisku siedział jak się dowiedziałem,serwisant oraz drugi przyszedł z zaplecza. Jeden to wzrost około 170,wiek około 25 lat, włosy krótkie jasne Drugi wiek około 50 lat, wzrost około 170,bardzo krótkie włosy. Pan młodszy okazał się bardzo bezczelny, na moje argumenty odpowiedział ze wszystko zrobią odpłatnie. Kazał zapisać moje roszczenia w tym informacji do działu obslugi, bo oni mają gdzieś by cos robić. Przy czym.wszyscy 3 Panowie obraźliwie się śmiali co było bardzo niemile.Mówili, że z biura obsługi klienta będą dzwonić i niech oni się martwią. Osobiście mogę tylko pogratulować tak aroganckiej obsługi klienta, jak i serwisantów.Z taką bezczelną obsługą długo się nie spotkałem.