Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Kupiłam przez sklep internetowy telefon Samsung Galaxy S7 z odbiorem w sklepie stacjonarnym. Na początku udałam się do kasy, z której z Pani odesłała mnie do Pana z działu IT po odbiór telefonu. Dwóch pracowników IT było zajętych, więc podeszłam do pracownika z działu od sprzedaży telewizorów, gdyż stał i nie był niczym zajęty. Sklep jest bardzo mały, więc będąc w dziale IT miała tego pracownika w zasięgu wzroku. Podeszłam do niego, natomiast pracownik powiedział, że nie może wydać mi produktu gdyż nie jest pracownikiem IT. Wróciłam do kolejki do pracownika IT. Pracownik IT przed wydaniem telefonu zaproponował akcesoria, jak szkło hartowane i etui. Wymagało to kilkukrotnej odmowy z mojej strony, gdyż pracownik zachęcał mnie kilkukrotnie do dodatkowych zakupów. Nie wiedział o zniżce 400zł, którą oferował sklep internetowy. Przy mnie wszedł na stronę sklepu internetowego i zapoznał się z warunkami promocji. Udaliśmy się do kasy. Dwie kasy doprowadziły do sytuacji, w której kupujących przy kasie A przeproszono i pokierowano do kasy B,a mnie z kasy B do kasy A. Po zeskanowaniu produktu rabat naliczył się. Pracownik spytał o potwierdzenie płatności kartą i wręczył paragon z opakowanym produktem. Nie zaoferował reklamówki na zakupy. Gdy o nią zapytałam, poinformował że koszt reklamówki to 40 gr. Dokonałam drugiego zakupu.