Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Przerwa w dostawie internetu do mojego domu zaczela sie o godzinie 11:00 przed poludniem , trwala do 20:00 . przez caly dzien nie moglem kozystac z internetu !!! ale i tak tej firemce musze zaplacic abonament za ten dzien ! bo zgodnie z ich regulaminem nie przysluguje mi ulga bo przerwa nie trwala 12 godzin . Takze zaplacilem im za caly dzien dostepu do internetu a dostep milem nad ranem i noca . czy firma chlubiaca sie zlotym godlem jakosci obslugi nie powinna sie poczuwac do tego ze nie mam internetu przez caly dzien - otoz nie . prosze nie ludzic sie ze oni mja do nas ludzkie podejscie , czy interesuje ich dobro ich klientow , ich interesuje tylko zeby im abonament placic , a czy mamy internet czy placimy za brak internetu to wszystko jedno , zreszta jak dzwoni sie do nich ze jest jakis problem , to oni sa tak mili i zainteresowani , ze wrecz maja pretensje do nas ze zawracamy im glowe poczas picia kawy , nie wspominajac juz o zapisach w umowach ktore sa nie zgodnie z Polskim prawem telekomunikacyjnym . ale przeciez oni wiedza ze zwykly Kowalski nie bedize mail czasu ani pieniedzy zeby ciagac ich po sadach i z tego kozystaja , wpisujac bezprawne zapisy w kontrakt , traktujac nas jak smieci gdy zglaszmay problem , lub nie przyznajac nam odszkodowania podczas gdzy przez caly dzien nie mileismy internetu .