Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Witam , chciałem zauważyć ze firma Vectra ma bardzo nie profesjonalna infolinie , na połączenie z działem technicznym czekałem prawie dziesięć minut - dużo i mało , ogólnie można poczekać , ale cos innego mi się nie spodobało , system wziął ode mnie nr abonenta , wziął ode mnie pesel i puścił mi muzyczkę , nie było żadnej informacji proszę czekać na zgłoszenie operatora , czy wszyscy konsultanci są zajęci proszę czekać , nic , zaczęły lecieć smętne melodie i czekaj . czułem się wprowadzony w błąd nie bylem pewny czy na kogoś czekam , czy nikt tam już nie pracuje . w porównaniu do infolinii na przykład NC+ z która często się kontaktu ,. to firma Vectra pozostał gdzieś w latach 90 co do jakości obsługi klientów . dziwne jest tylko to NC+ nie dostało złotego godła obsługi klienta , a Vectra dostała ,l chyba widzimy jaka wartość te godło niesie za sobą , wręcz sugeruje omijać firmy które maja te godło - taka anty reklama :)