Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Lena_46

Dotycząca firmy: Vectra

Treść opinii: Dodzwonienie się na infolinię niemożliwe. Mogliby przynajmniej zmieniać melodyjki. Napisanie o awarii modemu poprzez email. Opisanie dokładnie problemu i jakie czynności (podstawowe, czyli restarty itd) zostały wykonane. Na drugi dzień dostaję odpowiedź, bym - uwaga - zrestartowała modem. Ponownie opisałam, co dokładnie zrobiłam i nadal modem nie działa. pracuję w domu z wykorzystaniem Internetu i każdy dzień zwłoki mnie kosztuje, ale wiadomo - nikt mi za to nie odda. A jeszcze pani z działu technicznego nie chce mi wezwać technika, bo najpierw diagnostyka - czyli restart po raz tysięczny i parogodzinna obserwacja czy coś się zmieniło. Oczywiście technik może przyjechać ale na mój koszt. Totalna paranoja. Sprawa popsutego modemu odwlekana w dni, a nie godziny. oczywiście faktura nie zostanie o te dni obniżona, a ja jestem i tak w plecy nie tylko z kasą, ale i mam zaległości zawodowe. Nie polecam nikomu. Maile pisane jedynie z regułek pewnie ogólnie dostępnych w firmie.