Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Booking.com
Treść opinii: Kilka dni temu dokonałem rezerwacji apartamentu w Gdańsku. Cena podawana po wpisaniu kryteriów wyszukiwania ok 150 PLN .Przeklikałem ekrany do potwierdzenia rezerwacji ( tu moja wina,że nie wczytywałem się w każdy szczegół ale taka ekstremalna sytuacja nie miała do tej pory miejsca ) i z mojej karty kredytowej zostało ściągnięte ponad 400 PLN !!!Dodatkowe koszty są krotnością pierwotnej oferty :( Moim zdaniem nie są uczciwe jakieś "gwiazdki" przy wystawianych ofertach.Byłem do tej pory wieloletnim klientem booking.com - na moją prośbę o anulację rezerwacji bez dodatkowych kosztów , hotel nie wyraził zgody , portal nie podjął żadnych dodatkowych kroków.Ostatni raz korzystam z ich usług - nie mają pojęcia co to znaczy być ukierunkowanym na klienta i długofalową współpracę.