Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Moodo
Treść opinii: Od samego początku zostałam zauważona przez sprzedawczynię, Szybko zauważyła że jestem nie zdecydowana czego poszukuję, w kilku pytaniach otwarych wyciągnęła ode mnie, że potrzbuję bluzki na spotkanie służbowe. Pytania i zachowanie klientki nie były nachalne. Zaproponowała mi na początku 3 r·óżne rozwiązania kolorystyczne, dodatkowo o każdym modelu koszulki powiedziała kilka zdań oraz uzasadniała dlaczego nadaje sie dla mnie. Zaprosiła mnie do przymierzalni i porposiła, abym pokazała się w każdej bluzeczce. Potem kiedy pokazałam się w każdym z modeli, pomgała podjąć decyzję, czy to właściwy model dla mnie. Bardziej doradzała niż nachalnie chciała sprzedać. Kiedy żaden z wybranych modeli nie przypadł mi do gustu, sprzedawczyni pokazała mi jeszcze dwa modele i zachęciła do przymiarki. Gdy zerezygnowałam, zaproponowała odwiedzeie sklepu w dniu następnym, ponieważ będzie nowa dostawa towaru. Przez cały czas obsługi czułam się jak najważniejszy klient, Sprzedawczyni była w pełni skoncentrowana na mojej osobie i pokazywała produkty odpowiadające moim potrzebą.