Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Sklep RTV AGD Euro-net Sp. z o.o. mieszczący się w centrum handlowym Real przy ul. Jana Pawła II 30. Godzina 12:00Wejście do sklepu czyste, w środku jasno, czysto, artykuły ułożone widocznie i z czytelnymi cenami. Panowie z obsługi na sali w strojach firmowych chętnie proponują pomoc. Po wybraniu artykułu i podejściu do kas (dwa stanowiska) nikt z obsługi nie zaprasza do siebie pomimo kompletu pracowników przy kasach i kolejnych obok kas. W sumie jest tam 6 pracowników i żaden niezainteresowany przyjęciem zamówienia. Po podejściu do jednej z kas i zakomunikowaniu chęci kupna artykułu na raty dostaję informację od Pani przy kasie, że trzeba wypełnić wniosek o zakup ratalny przez internet. Podziękowałem i poinformowałem, że za chwilę wykonam rezerwację online i wrócę. Po powrocie po kilkunastu minutach do tej samej Pani przy kasie, ta odesłała mnie do Pani przy drugiej kasie. Ta z kolei po wprowadzeniu nr rezerwacji, o który mnie zapytała, poprosiła abym podszedł do kolejnej pani przy stanowisku z ratami. Podszedłem do niej i po okazaniu na jej prośbę dowodu oraz nr rezerwacji zapytała mnie na ile rat chcę kupić towar. Po mojej odpowiedzi wyliczyła kwotę rat o 50% wyższą niż zostały one zaprezentowane w ofercie ratalnej na stronie tej firmy www.euro.com.pl. Po moim pytaniu skąd taka różnica odpowiedziała, że to jest opłata za obsługę rat. Podziękowałem więc za usługę ratalną i podszedłem raz jeszcze do pierwszej pani przy kasie by kupić artykuł za gotówkę.Podsumowanie:Pierwsze wrażenie po wejściu do sklepu pozytywne. Natomiast obsługa przy kasach i stoisku z ratami nieprofesjonalne.