Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Leroy Merlin

Treść opinii: Sprawa dotyczy obsługi na dziale śruby, wkręty w Poznaniu w CH Posnania.Pracownika zapytałem w następujący sposób :"Dzień dobry, Czy może mi Pan powiedzieć czy kupię u Państwa tego typu haczyki ?" (Po czym dokładnie mu je opisałem - chodziło o haczyki w kształcie litery "S") Pracownik zachował się w nastepujący sposób:- nie przerwał wykonywanej aktualnie pracy,- nie wstał z pozycji kleczącej,- nie nawiązał kontaktu wzrokowego, - nie odpowiedział dzień dobry,- był obojetny i ważniejsze dla niego było rozwieszanie opakowań wkrętów na regale niż obsługa klienta,- nie zadał sobie żadnego trudu aby mi pomóc lub zaproponować inne rozwiązanie czy jakąkolwiek pomoc.Dodatkowo okazało sie, że poszukiwane przeze mnie haczyki są i znajdują się na tym samym regale przy, którym rozmawialiśmy, tylko po przeciwnej stronie.Wziąłem opakowanie i podszedłem jeszcze raz do tego samego pracownika i powiedziełm do niego:"przepraszam, chciałem Pana poinformować, iż macie takie haczyki, ponieważ znalazłem je kawałek dalej"Ponownie pracownik mnie zlekceważył i tylko coś odburknął pod nosem nie przerywając wykonywanej czynności.