Opinia użytkownika: Anna_5928
Dotycząca firmy: Gino Rossi
Treść opinii: Na zakupy poszłam z koleżanką z Anglii; Lise nie mówi po polsku, ale rozumie trochę nasz język, więc umówiłyśmy się, że w sklepach też będziemy się komunikować z obsługą po angielsku, żeby Lise mogła sama decydować, czego chce. W takim miejscu, jak Batory, wszyscy pracownicy powinni mówić po angielsku- jest to, obok Riviery, najbardziej reprezentacyjne centrum handlowe Gdyni. Moje zdumienie nie miało granic, kiedy okazało się, że żaden z pracowników na zmianie- a była ich piątka, nie mówi w żadnym języku zachodnim. Najbardziej irytujące było to, że pracownice pozwalały sobie na wredne komentarze, w założeniu chyba uznając, że nie mówimy o polsku. Wyszłyśmy z Lise, nie dokonawszy zakupu, zniesmaczone i zirytowane.