Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Sozygenes

Dotycząca firmy: DECATHLON

Treść opinii: Po rozmowie telefonicznej udałem się do serwisu Decathlon celem wymiany napędu w rowerze (korba z wkładem suportu, łańcuch i kaseta). Po przekazaniu roweru i wcześniej zakupionych części serwisantowi zostałem poinformowany, że cała wymiana potrwa ok 30 minut jak się wkrótce okazało, serwisant przecenił swoje umiejętności. Po upływie pół godziny wróciłem do sklepu...okazało się że "jest problem" otóż serwisant stwierdził, że wkład suportu jest za długi do mojej ramy i nie da się go założyć, zasugerował z głupim uśmieszkiem, że zaprasza jak dobiorę właściwą korbę do swojego roweru a tą na pewno ktoś ode mnie odkupi bo nie da się jej zamontować. Na szczęście do fachowości obsługi Decathlonu podszedłem z dystansem i nie sprzedałem korby a postanowiłem skorzystać z prawdziwego serwisu. Nie przytoczę słów które wypowiedział serwisant gdy usłyszał diagnozę pseudoserwisanta pracującego w Decathlonie, po 20 minutach nowa korba została zamontowana. Ja rozumiem, że pracownik Decathlonu rzadko spotyka się z montażem korby za 320 zł i może zwyczajnie tego nie ogarnąć ale w takim przypadku mógł się do tego przyznać, mógł spojrzeć do instrukcji która dostarczona była wraz z nową korbą a nie zwyczajnie kłamać i wprowadzać klienta w błąd który na szczęście nie skończył się odsprzedażą po niższej cenie. Zdecydowanie nie polecam korzystania z serwisu decathlonu w zakresie szerszym niż wymiana dętki, napompowanie koła lub zmiany łańcucha