Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: Często odwiedzam sklep E. Leclerc przy ulicy Ciszewskiego. Wyróżnia się on bogatym asortymentem, dostępne są w nim produkty z kategorii eco, wegetariańskie czy orientalne. Ceny w sklepie są na umiarkowanym a czasem nieco wyższym poziomie niż w innych marketach, jednak asortyment to rekompensuje. Sklep jest czysty, pracownicy posiadają dokładną wiedzę (jak na taki duży sklep) z zakresu tego gdzie znajdują się poszczególne towary. Jednak widać że mają pewne braki z zakresu obsługi klientów. Zamiast podejść z klientem i wskazać konkretną alejkę, w dość obojętny sposób tłumaczą np. za 3 alejki, skręcić w prawo, na końcu regału.... Kasjerzy pracują sprawnie, są sympatyczni dla klientów w dość swobodny sposób zagadują do klienta. Sklep posiada parking naziemny i podziemny, co gwarantuje miejsce do parkowania. Lokalizacja w galerii handlowej umożliwia realizację również innych zakupów. Z obszarów do poprawy, warto przyjrzeć się działowi "Wędliny" jest tam zawsze bardzo długa kolejka, nie proporcjonalna do ilości Pań na dziale. Czasem przy 5 Paniach obecnych na dziale dwie obsługują, jedna kroi a dwie się "kręcą" pozorując np. donoszenie wędliny. Panie nie potrafią się zorganizować, tzn. najpierw rozładować kolejkę później dołożyć towar (który jeszcze jest). Kolejna sprawa do poprawy, kilkukrotnie zdarzyło mi się widzieć/słyszeć jak Panowie z ochrony zamiast pracować rozmawiają między sobą, podczas tych rozmów obgadujących np. innych pracowników głośno klną. Jest to niedopuszczalne aby pracownik zachowywał się w podobny sposób.