Opinia użytkownika: Robert_815
Dotycząca firmy: Nest Bank
Treść opinii: Bank jest bardzo nieprzyjazny. Obsługa jest niekompetentna. Poszedłem do banku zlikwidować lokatę. Okazało się, że w kasie nie było wystarczającej ilości gotówki. Chodziło o wypłacenie 20.000 zł. Poproszono nas o wyjście na zewnątrz, bo muszą zasilić kasę. Czekaliśmy na deszczu ponad 5 minut. Przy zatwierdzeniu dokumentów w systemie, okazało się, że wyskakuje jakiś błąd i nie można było tego zaakceptować. Doradcy nie potrafili poradzić sobie z systemem. Tłumaczyli, że działają na starym systemie i stąd ten problem. Dzwonili do informatyków, ale trwało to bardzo długo. Dostaliśmy dokumenty do podpisu, dostaliśmy gotówkę, ale musieliśmy czekać na zatwierdzenie w systemie. Operacja nie została przy nas zakończona. Poinformują nas telefonicznie. W tym momencie cały bank jest sparaliżowany i trzeba czekać bardzo długo na obsługę. Maszyna do liczenia pieniędzy też działała niepoprawnie. Podobna sytuacja była przy zakładaniu lokaty.