Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Na półkach w stoisku owoce - warzywa duże braki towaru - w wielu miejscach widnieją tylko ceny na pustych półkach, (brak truskawek, owoców jagodowych, bananów, melonów, brak marchwi). Podobnie braki i puste półki w paczkowanym mięsie. Pakowanie wędlin na wagę przez Panią w stoisku mięsnym pozostawia wiele do życzenia. Pani tak owija plasterki wędliny w papier i nakleja cenę, że wędlina może w każdej chwili wypaść z opakowania, nawet widać pod niedokładnie owiniętym papierem plastry wędliny (podobnie jest z pakowaniem pasztetu). Na półkach z karmą dla zwierząt bałagan: braki towaru, puste pudełka zbiorcze, pozamieniane etykiety z cenami, (przy innych towarach), co wprowadza klienta w błąd. Duże braki i bałagan w gazowanej wodzie mineralnej. Przy etykietach z ceną albo brakuje towaru, albo stoi inny towar. Nierozpakowana europaleta tarasuje przejazd w alejce, a dwóch pracowników (lub pracownik i znajomy) prowadzą ożywioną dyskusję, (mogłam przecisnąć się między półkami, aby sięgnąć wodę - zostawiając wózek w alejce przed europaletą). Przy kasach samoobsługowych duża kolejka. (Na 4 kasy - jedna nieczynna i płatność tylko gotówką). Otwarta jedna kasa obsługowa dla klientów z dużymi zakupami. W kolejce czeka 4 klientów, a z powodu zawieszenia się systemu trzeba poczekać jeszcze 3 minuty, aby wznowić pracę na kasie. Obsługa sympatyczna, druga kasjerka chciała otworzyć drugą kasę, jednak klienci mieli rozłożone zakupy już na taśmie. Pani w kasie uprzejma, jednak nie była w stanie udzielić informacji nt. produktu promocyjnego (czy zabawka jest kompletna, czy brakuje zatyczki?). W punkcie obsługi klienta - obsługa rzeczowa i sprawna. Pani chętnie wymienia uszkodzony towar na kompletny - zatrzymując jednak cały paragon za zakupy.