Opinia użytkownika: Anna_5921
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Pracownicy powinni znać standardy obsługi klienta z zakresu zawierania ubezpieczeń komunikacyjnych oraz majątkowych. Powinni w sposób wiarygodny i logiczny przedstawić zainteresowanemu ofertę ubezpieczenia.Oceniany jest zasób wiedzy pracowników oraz obsługa klienta zgodna z wytycznymi PZU (sposób witania klienta, zapoznanie się z wymaganiami i oczekiwaniami klientów, sposób przeprowadzenia rozmowy i oczywiście zrealizowania zamierzonego celu czyli sprzedaży ubezpieczenia).Podczas przeprowadzania oceny, stwierdzono brak kompetencji pracowników, niepełny zasób wiedzy oraz niezgodna z wytycznymi PZU, obsługa klienta (brak właściwego powitania, niewłaściwe przedstawienie oferty, brak zainteresowania klienta, mało czasu poświęcone klientowi). Stanowisko pracy bardzo dobrze przygotowane, bez żadnych niepotrzebnych rzeczy na biurku, wszystkie dokumenty zawierające dane osobowe klienta, odpowiednio zabezpieczone, ekran monitora ustawiony w ten sposób, żeby nie było widać danych osobowych materiałów zawierających informacje poufne i dane wrażliwe.