Opinia użytkownika: Alicja_642
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Niestety nie jestem zadowolona z usług tego sklepu. Jeśli chodzi o wiadomości sprzedawców na temat sprzętu w moim przypadku chodziło o lodówki były bardzo ubogie. Wiedza nie przekracza podstawowej a jeśli zada się jakieś bardziej szczegółowe pytanie należy podejść ze sprzedawcą do komputera co jest bardzo denerwujące. Jeśli człowiek chce poczytać coś w internecie o sprzęcie może to zrobić samemu. Gdy lodówka została już wybrana samodzielnie w domu nastąpiło zamówienie.I tutaj zaczęły się problemy. Zamawiając lodówkę zadałam podstawowe pytanie o czas dostawy, ponieważ tak się stało, że był to okres przedświąteczny, a stara lodówka zwyczajnie się popsuła. Zostałam zapewniona, że nowa lodówka zostanie mi dostarczona w ciągu 2 dni (środa). W środę rano dostałam telefon, że lodówka owszem jest w drodze, ale jest uszkodzona. Oczywiście towaru nie przyjełam, a zachowanie firmy uważam za bardzo nieprofesjonalne. Nie rozumiem transportu uszkodzonego sprzętu do klienta (niemałe wgniecenie w lodówce). W wyniku tego oczywiście lodówka nie była dostarczona w środę tylko w czwartek w godzinach wieczornych. Poczułam się oszukana, że chciano mi wcisnąć uszkodzony towar, ponieważ wiedziano jak ważny dla mnie jest czas dostarczenia (stara lodówka popsuta). W wyniku opóźnienia w dostawie część jedzenia kupionego na święta po prostu się popsuła co naraziło mnie na straty finansowe. MontażJeśli chodzi o montaż Panowie owszem wnieśli nową i wywieźli starą lodówkę bez problemu, ale mieli bardzo dużo trudności ze zmianą kierunku otwierania drzwi. Uprzejmie podałam Panu montującemu instrukcję mówiąc, że może chciałby z niej skorzystać (widać było, że robi to pierwszy raz), oczywiście odmówił. Montaż trwał ponad 2,5 h.