Opinia użytkownika: Sławomir_461
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: 1. Konsultant zaprezentował dosyć szeroką wiedzę na temat oferowanych przez firmę usług. W pewnym zakresie jednak jego wiedza nie była satysfakcjonująca. Musiał posiłkować się konsultacjami, które nie doprowadziły do pełnego rozwiązania problemu.2. Konsultant zachowywał się bardzo uprzejmie i starał się być pomocny w rozwiązaniu zgłoszonego problemu. W zakresie w jakim brakowało mu wiedzy, starał się to dyskretnie zatuszować i nadrobić zdiagnozowane drobne uchybienia.3. Cena usługi jest dosyć atrakcyjna, jednak irytujące może być przymusowe wysłuchiwanie na automatycznej infolinii informacji o koncie lub nowych promocjach.4. Nie do końca komfortowe jest przymusowe przekierowanie do automatycznego serwisu i konieczność pewnego "przebicia się" do konsultanta. Plusem jest krótki czas oczekiwania na rozmowę.